آثار سطوح بلوغ حرفهای دانشآموزان دبیرستانی بر روی انگیزش تحصیلی آنها


در حال بارگذاری
10 آگوست 2020
103 بازدید
خرید

📑 📥 📩دانلود و خرید ترجمه فارسی +متن انگلیسی مقاله(مقاله اصلی )

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

⬅️عنوان فارسی مقاله :

آثار سطوح بلوغ حرفهای دانشآموزان دبیرستانی بر روی انگیزش تحصیلی آنها

⬅️عنوان انگلیسی مقاله:

The Effects Of The Professional Maturity Levels Of Secondary
School Students On Their Academic Motivations

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی word :

✔️وضعیت ترجمه :

انجام شده و آماده دانلود

✔️تعداد صفحات :

۸ صفحه در قالب ورد

✔️کیفیت ترجمه :
طلایی

✔️درج تصاویر در فایل ترجمه :

درج نشده

✔️درج نمودارو جداول در فایل ترجمه :

درج جدول

✔️ترجمه جداول   :

دارد

کلمات کلیدی:
سطح بلوغ حرفهای,، انگیزش تحصیلی,، دانشآموزان دبیرستانی

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️مشخصات مقاله انگلیسی pdf

✔️سال انتشار :

۲۰۱۴

✔️تعداد صفحات مقاله :

۵      صفحه با فرمت pdf

✔️رشته های مرتبط با این مقاله:

روان شناسی

✔️کلمات کلیدی مقاله :

Professional maturity level, academic motivation, secondary school students

✔️رفرنس :             دارد

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️بخشی از ترجمه فارسی :

این مطالعه بر روی تجزیه و تحلیل آثار سطوح بلوغ حرفهای دانشآموزان دبیرستانی در انگیزش تحصیلی آنها متمرکز شده است. نمونهگیری شامل ۶۰۷ دانشآموز دبیرستانی بود که در حال تدریس در دبیرستانهای آنکارا بودند. این اطلاعات بواسطه “مقیاس انگیزش تحصیلی” که توسط بوزاناوغلو (۲۰۰۴) ایجاد شده بود به همراه “مقیاس بلوغ حرفهای” که توسط کوزگان و باکانلی (۱۹۹۱) ایجاد شده بود، جمعآوری شدند. از یافتههای بدست آمده برای ارزیابی تغییرات در سطوح انگیزش دانشآموزان دبیرستانی بر حسب سطوح نمرات آنها و نیز آثار سطوح بلوغ حرفهای در انگیزش تحصیلی آنها استفاده شده است. ضریب آلفای پایایی کرونباخ برای مقیاس انگیزش تحصیلی برابر با ۰.۸۶ و مقدار ضریب پایایی برای مقیاس بلوغ حرفهای برابر با ۰.۸۹ بود

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️بخشی از مقاله انگلیسی :
This study focused on the analysis about the effects of secondary school students’ professional maturity levels on their academic
motivations. The sampling consisted of 607 secondary school students studying at high schools in Ankara. The data were
collected through the “Academic Motivation Scale” developed by Bozanoglu (2004) along with the “Professional Maturity
Scale” developed by Kuzgun and Bacanli (1991). The findings obtained were used to evaluate the changes in the academic
motivation levels of secondary schools students in terms of their grade levels as well as the effects of their professional maturity
levels on their academic motivations. The Crobach alpha reliability coefficient of the Academic Motivation Scale was found to
be .86 and the reliability coefficient value for the Professional Maturity Scale was .89

۲۲۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.