تأثیر برنامه مداخله شناختی و موسیقی درمانی در معلولیت یا ناتوانی یادگیری


در حال بارگذاری
10 آگوست 2020
105 بازدید
خرید

📑 📥 📩دانلود و خرید ترجمه فارسی +متن انگلیسی مقاله(مقاله اصلی )

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

⬅️عنوان فارسی مقاله :

تأثیر برنامه مداخله شناختی و موسیقی درمانی در معلولیت یا ناتوانی یادگیری

⬅️عنوان انگلیسی مقاله:

The Impact of Cognitive Intervention Program and Music Therapy
in Learning Disabilities

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی word :

✔️وضعیت ترجمه :

انجام شده و آماده دانلود

✔️تعداد صفحات :

۶ صفحه در قالب ورد

✔️کیفیت ترجمه :
طلایی

✔️درج تصاویر در فایل ترجمه :

درج نشده

✔️درج نمودارو جداول در فایل ترجمه :

درج جدول

✔️ترجمه جداول   :

دارد

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️مشخصات مقاله انگلیسی pdf

✔️سال انتشار :

۲۰۱۴

✔️تعداد صفحات مقاله :

۵     صفحه با فرمت pdf

✔️رشته های مرتبط با این مقاله:

روان شناسی

✔️کلمات کلیدی مقاله :

✔️رفرنس :             دارد

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️بخشی از ترجمه فارسی :

چکیده
هدف از مطالعه تجربی، بررسی تأثیر برنامه مداخله شناختی برای کودکان مبتلا به معلولیت یادگیری همراه با موسیقی درمانی می باشد. این پژوهش متشکل از ۱۲ شرکت کننده می باشد که کودکان با سنین متفاوت بین ۷-۶ سال می باشند. برنامه مداخله شناختی در همکاری با موسیقی درمانی برای ۶ کودک اعمال شده است که در گروه تجربی می باشند. ۶ کودک دیگر در گروه شاهد فقط برنامه مداخله شناختی را دریافت کردند که بر اساس نظریه PASS ایجاد شده بود.

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️بخشی از مقاله انگلیسی :
Abstract
The aim of this experimental study is to evaluate the impact of Cognitive Intervention Program for Children with Learning
Disabilities in collaboration with music therapy. This research consisted from 12 participants, children with ages differing
between 6 – 7 years. Cognitive Intervention Program in collaboration with music therapy has been applied to 6 children that are
in the experimental group. Other 6 children in the control group received only Cognitive Intervention Program, that was
developed based on PASS theory. CAS test on two groups of children was performed after the interventions. The CAS total final
test scores, suggests that experimental group resulted with significant difference from control group, p=, 002. Based on the
findings of this study it can be suggested that interconnection of Music Therapy with Cognitive Intervention Program enables
children with learning disability to be a step ahead in four problem areas, since intervention in these areas is twofold and can
cover weaknesses of each other.

۲۱۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.