تاثیرات بازخورد خود کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلا به فلج


در حال بارگذاری
11 جولای 2020
103 بازدید
خرید

📑 📥 📩دانلود و خرید ترجمه فارسی +متن انگلیسی مقاله(مقاله اصلی )

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

⬅️عنوان فارسی مقاله :

تاثیرات بازخورد خود کنترلی بر یادگیری یک مهارت پرتابی در کودکان مبتلا به فلج

⬅️عنوان انگلیسی مقاله:

Effects of self-controlled feedback on learning of a throwing
task in children with spastic hemiplegic cerebral palsy

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی word :

✔️وضعیت ترجمه :

انجام شده و آماده دانلود

✔️تعداد صفحات :

۱۱ صفحه در قالب ورد

✔️کیفیت ترجمه :
طلایی

✔️درج تصاویر در فایل ترجمه :

درج شده

✔️درج نمودارو جداول در فایل ترجمه :

درج شده

✔️ترجمه جداول   :

دارد

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️مشخصات مقاله انگلیسی pdf

✔️سال انتشار :  ۲۰۱۳

✔️تعداد صفحات مقاله :

۶    صفحه با فرمت pdf

✔️رشته های مرتبط با این مقاله:

ریاضی_آمار_فیزیک

✔️کلمات کلیدی مقاله :

Spastic hemiplegic cerebral, palsy ,
Self-controlled feedback ,
Yoked-group feedback ,
Throwing

✔️رفرنس :             دارد

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️بخشی از ترجمه فارسی :

چکیده هدف این تحقیق بررسی تاثیر فیدبک خود کنترلی بر یادگیری پرتاب یک شیء در کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک یک طرفه (SHCP) است. به منظور دستیابی به اهداف تحقیق، از روش نیمه تجربی استفاده نمودیم .۲۰ کودک مبتلا به SHCP (12-7 ساله) از مدارس استثنایی تهران -ایران انتخاب شدند. بعد از اینکه نشان داده شد که چگونه مهارت پرتابی انجام می شود، پیش آزمونی با ۱۰ کوشش به عمل آمد تا شرکت کنندگان همگن شوند. به منظور بررسی شرکت کنندگان در مراحل اکتساب، یادداری و انتقال ،آنها بطور تصادفی به ۲ گروه (گروه خود کنترلی و گروه جفت شده) تقسیم شدند.
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️بخشی از مقاله انگلیسی :
A B S T R A C T
The purpose of this study was to examine the effect of self-controlled feedback on learning
a throwing task in children with spastic hemiplegic cerebral palsy (SHCP). In order to
achieve the research objectives, using a semi-experimental method, 20 children with SHCP
(۷–۱۲ years old) were selected from special schools in Tehran, Iran. After showing the
participants how to do the throwing task, a pre-test with 10 trials was conducted to
homogenize the participants. Then, they were randomly assigned to two groups (self-
control group and yoked group) to be examined in acquisition, retention,

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.