نگاهی به حسابداری مدیریت و سیستم‎های کنترل: چهارچوبی برای طرح تحقیقاتی پیمایشی در بافت بازارهای نوظهور


در حال بارگذاری
25 اکتبر 2020
13 بازدید
خرید

📑 📥 📩دانلود و خرید ترجمه فارسی +متن انگلیسی مقاله(مقاله اصلی )
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
⬅️عنوان فارسی مقاله :

نگاهی به حسابداری مدیریت و سیستم‎های کنترل: چهارچوبی برای طرح تحقیقاتی پیمایشی در بافت بازارهای نوظهور

⬅️عنوان انگلیسی مقاله:

Getting insight into management accounting and control systems: a
framework for survey-based research design for emerging markets
context
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
⬅️مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی word :
✔️تعداد صفحات :
۱۳صفحه در قالب ورد
✔️درج تصاویر در فایل ترجمه :
درج نشده
✔️درج نمودار در فایل ترجمه:
درج نشده
✔️درج جداول در فایل ترجمه :
درج شده
✔️ترجمه جداول :
دارد
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
⬅️مشخصات مقاله انگلیسی pdf
✔️سال انتشار :

۲۰۱۵
✔️تعداد صفحات مقاله :
۶صفحه با فرمت pdf
✔️رفرنس : دارد
◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
⬅️بخشی از ترجمه فارسی :

در این مقاله، فرصت‎ها و نقاط ضعف تحقیق پیمایشی در حسابداری مدیریت مورد بحث قرار می‎گیرد و چهارچوبی برای اجرای تحقیقات پیمایشی بیان می‎شود که سازگار با گفت‎وگوهای کنونی در بافت بازارهای نوظهور است. تحقیق پیمایشی در حسابداری مدیریت، بطور برجسته مورد ملاحظه قرار گرفته است، اما اخیراً بواسطه شماری از محدودیت‎ها بطور فعال مورد نقد واقع شده است. انجام تحقیقات در بافت بازارهای نوظهور با فقدان گرایش شفاف و ذاتاً منفی برای به اشتراک‎گذاری اطلاعات، پیچیده شده است (پوفر و مک کارتی، ۲۰۱۱). اما اگر محققان به بررسی نکات ضعف در مرحله طراحی بپردازند، روش پیمایشی، ابزاری مؤثر برای کشف اولیه موضوع است تا به طور خاص به کسب پیش شناخت، بخصوص در محیط اجازه دهد که در آنجا حسابداری مدیریت هنوز در جستجوی هویتش است، بطور مثال می‎توان این مورد را در روسیه ملاحظه نمود (لبدو، ۲۰۱۴) که به تمرکز بر سؤال تحقیق و هدایت تحقیق به سمت متدلوژی تفسیری‎تر کمک می‎کند.

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️
⬅️بخشی از مقاله انگلیسی :

In this paper I discuss the opportunities and weaknesses of survey-based research in management accounting and outline a
framework for conducting a survey-based study adapting the current conversations to emerging markets context. Survey research
in management accounting has long been considered pre-eminent, but lately has been actively criticized for a number of
limitations (Young, 1996). Doing research in emerging markets context is additionally complicated by the lack of transparency
and inherent negative attitude to share information (Puffer & McCarthy, 2011). However, if researchers consider the weak points
at a design stage, a survey method can be an effective means for initial exploration of the subject allowing to gain preunderstanding
especially in the environment, where management accounting is still in a search of its identity, as, for example, is
in a case of Russia (Lebedev, 2014). It may help focusing the research question and direct the research into a more interpretative
methodology.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.