پیشگیری و اقدامات اولیه درباره دانش آموزان با اختلالات یادگیری خاص


در حال بارگذاری
13 جولای 2020
22 بازدید
خرید

📑 📥 📩دانلود و خرید ترجمه فارسی +متن انگلیسی مقاله(مقاله اصلی )

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

⬅️عنوان فارسی مقاله :

پیشگیری و اقدامات اولیه درباره دانش آموزان با اختلالات یادگیری خاص

⬅️عنوان انگلیسی مقاله:

Early Intervention and Prevention of Students with Specific Learning
Disabilities

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️مشخصات و وضعیت ترجمه فارسی word :

✔️وضعیت ترجمه :

انجام شده و آماده دانلود

✔️تعداد صفحات :

۱۰ صفحه در قالب ورد

✔️کیفیت ترجمه :
طلایی

✔️درج تصاویر در فایل ترجمه :

درج نشده

✔️درج نمودارو جداول در فایل ترجمه :

درج نشده

✔️ترجمه جداول   :

ندارد

کلمات کلیدی:
اختلالات یادگیری خاص ,؛ دانش آموزان؛, آموزش,. شناسایی؛, مداخله,، پیشگیری

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️مشخصات مقاله انگلیسی pdf

✔️سال انتشار :

۲۰۱۴

✔️تعداد صفحات مقاله :

۸   صفحه با فرمت pdf

✔️رشته های مرتبط با این مقاله:

روان شناسی

✔️کلمات کلیدی مقاله :

specific learning disabilities;, students; ,education;, identification; ,intervention;, prevention.

✔️رفرنس :             دارد

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️بخشی از ترجمه فارسی :

تمرکز اصلی این مطالعه روی گروه خاصی از دانش آموزان است که مشکلات یادگیری دارند. اگر چه معلول ذهنی نیستند، اختلالات عاطفی ندارند، در آموزش مورد مسامحه قرار نگرفته‌اند و دید، شنوایی و گفتار طبیعی دارند. تنها توضیح برای مشکلات یادگیری اختلالات یادگیری خاص (SLD) است.
شیوه‌های آموزشی به ویژه در منطقه ما، عدم توجه کافی برای این دانش آموزان را نشان می‌دهد. در مدارس عادی ما، دانش آموزان با SLD به ندرت به درستی شناسایی شده و بسیار کمتر از آن اقدام کافی دریافت می‌کنند

◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️◾️

⬅️بخشی از مقاله انگلیسی :
Abstract
The main focus of this study is a particular group of students who have learning difficulties although they are not mentally
disabled, do not have emotional disorders, are not educationally neglected, and have normal vision, hearing and speech. The only
explanation for their learning difficulties is the presence of Specific Learning Disabilities (SLD).
The educational practices, especially in our region, show lack of concern for these students. Within our regular schools, students
with SLD are rarely correctly identified, much less receive adequate intervention.
Therefore, the purpose of this study is to give a definition of SLD and to emphasize the importance of early identification of
students with such difficulties. Furthermore, it will give a description of effective teaching methods designed to match their
specific needs which will provide successful progression in their education and in the outside world. These studies have very
important practical implications (primarily educational) and they are a research challenge that deserves attention.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.